Thursday, April 19, 2012

Header Baru di blog aku. Cantik :)



Salam satu malaysia...Happy lah sebab header aku cantik..akhirnya aku dapat naik kereta putitit, satu family plak tu husband,aku.dan anak..walaupon realitinya aku tak pernah naik tapi sekurang kurangnya aku dapat juga tenguk pic aku naik kereta putitit..hehehe..padahal impian tersangat lah ingin menaiki kereta putitit.

Selalunya bila kuar rumah ngan my husband, kalau husband yang pandu kereta..ternampak kereta putitit ni sapa cepat dapat la bagi pelempang dekat dahi sambil tu teriak "putitit" kebabom kena pelempang kat dahi..hahahaha..Suami lah yang selalu jadi mangsa sebab dia tak boleh buat apa, orang tengah memandu...
tapi tak di biar begitu sahaja okey..nekad di hatinya tetap berkobar kobar ingin membalas dendam....wakakakaka!!!!


Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

0 comments:

Post a Comment

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me