Monday, September 12, 2011

Banjir melanda di perlis ( tempat aku tinggal )



Tadi petang aku kuar pegi bank...tekejut tenguk keadaan banjir di area kangar dan arau...syukur jugak lah taman sri wang tak kena..tempat aku....huh~

Tapi yang menyedihkan tadi tem kami nak balik ada pulak kejadian yang melanda satu kebakaran telah berlaku di tepi jalan..tak silap restoran yang tebakar..kesian mangsa tu dah lah kes banjir jadi satu hal..di tambah pulak dengan kes kebakaran...dugaan...aku doakan mangsa tu di lindungi dan banyak besabar..semua tu ujian dari Allah....

Sori pic tebakar tadi aku tak sempat amik sebab telampau fokus tenguk kejadian tu sampai telupa nak amik pic....hehehehehehe ...ini jer pic yang aku sempat amik di dalam keta tadi...korang tenguk lah..jangan malu malu...



















Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

9 comments:

  1. harap2 cepatla pulih seperti biasa.Kami nk gi konvo adik kami pastu nk gi jalan2 langkawi...adoyaiiii

    ReplyDelete
  2. banjir oo banjir rumah kita naik air eeooo...

    ReplyDelete
  3. simpati dgn org Perlis..tak silap tahun ni je dah 3 kali banjir... asyik tukar ganti perabot baru je le u all..

    ReplyDelete
  4. dah 2 kali rasa nya perlis banjir tahun ni kan?

    ReplyDelete
  5. @matjet
    insyaaallah dlm 2.3 hari ok la tu klu tak ujan ^_^

    ReplyDelete
  6. @Phat

    aku pon tak pasti sb baru kali ni aku di perlis ada banjir....selalunya klu ada banjir aku balik sabah...kikikiki

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me