Saturday, August 6, 2011

Anakku VS Anak Erra Fazira


                                   


pehhhh!!!! macam ada jodoh pulak durang nie...ahaksz muka pon sebijik macam adik beradik....itu pandangan aku lah..tak tahu pulak pandangan korang...aku pon tak tahu samada pandangan aku yang samar samar atau aku yang terperasan lebih....

hahahaha ada hati nak berbesan ngan erra fazira haktuiiiiii sepuloh batu jauh jauh...hohohoho...














Muhammad Nurzulqarnain Farish dan Engku Aleesya


Gambar Engku Aleesya copy paste dari :




Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

2 comments:

  1. @Puan tia samakan...hehehehe cuma anak erra cute banyak...anak aku cute sikit jer....XD

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me