Monday, July 4, 2011

Workshop girl jatuh tergolek telentang di toilet

pehhhh gila babi sakit kaki .bengkak tahap dewa.mahu pi cari tukang urut .hey padan muka aku sapa suh pi toilet tak berhati berhati kan dah jatuh macam nangka buruk.hahahahaha aduiiiinya jatuh tergolek telentangnyaduiii.manyak sedap owh macam rasa naik itu pukui.


tapi serious tem jatuh ingatkan hajal aku dah sampai.rupanya masih bernafas lagi.yelah kebanyakan sekarang ni ramai kes mati jatuh dalam tandas.Palis palis simpang malaikat patpolohpat, kalau aku mati pon biar lah mati eksyen jangan mati ekseden.muahahahahahaha.(gurau jer jangan di ambil serius okey)


Dulu sibuk duk  kutuk lady gaga jatuh tergolek telentang tem naik atas piano.kalau korang nak tenguk video camana lady gaga jatuh sini klik, hahahaha sakarang turn aku pulak jatuh tergolek telentang di toilet.camana rupa lady gaga jatuh tergolek telentang,macam tu lah rupa aku jatuh, sebijik.kepada lady gaga dont worry apa yang kau rasa,sudah aku merasainyaduiii...

bai !~
Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

3 comments:

  1. jatuh bergaya ka ta?? hehe
    klu kepala ada trhantuk bgs check hspital..
    tkt nti ada drh beku...

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...bab kepala tu takda masalah..tapi bab kaki ni macam rupa ular mengandung sua..bilangnya si nabil..

    ReplyDelete
  3. best kan mendebing dtoilet...
    sapa suru ndak pandai hati kasian :)

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me