Monday, July 18, 2011

Saya dan kaca mata


dengan ini aku mengistiharkan bahawa aku join segmen ini yeayyyy....sebelom tu aku memperkenalkan siapa saya dan kaca mata...saya workshop girl bukan nama sebenar....kikikikiki....kaca mata ku bernama guees original ok bukan tiruan..


aku bersama anak tercinta...
lokasi dalam kereta.


hye engku aleesya anak erra fazira boleh jadi girl pren i tak ;)


lokasi dalam keta juga


 baru pas main bowling dan maw balik rumah...sempat lagi buat posingan maut..hahahahahaha


gambar ni aku bersama anak.anak ketidoran sebab kepenatan
lokasi kl central menuju ke KLIA mahu balik kampung (sabah)


hahahaha tetiba..aku bersama kaca mata rabun


kesimpulan : hahahaha sabo je lah mejoriti pic aku dan kaca mata semua dalam keta kecuali pic balik kampung tu...


Tag


babai!~




Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

6 comments:

  1. wah.. mak ngan anak sama2 comel.. hehe

    ReplyDelete
  2. @hamzah ian wah..comel ke? kembang hidong lapanpulohlapan inci :)

    ReplyDelete
  3. good luck..



    serius anak you ke??

    santek:)))

    ReplyDelete
  4. haha ,. okay la 2 ,. anak comel :D

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/awak-d.html

    ReplyDelete
  5. heheh adik kecik pun ada kaca mata.nanti nangis x nampak.=p

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me