Friday, July 8, 2011

Potong stim !

hey potong stim betullah..aku dah plan cantik.kemas dengan rapi duit tu aku nak pakai shopping.dah save dalam kepala hotak pon nak beli apa..last last duit tu laki aku pakai pi beli handphone baru tuk aku...rasa sedih woh tapi rasa gembira pon ada juga....hmmmm tak pela bukan rezeki aku nak pi bergembira tuk menghabiskan duit..apa yang aku nak beli dengan serta mertanya telah di kuat kuasakan bahawa CANCEL!



blackberry bold
Handphone baru aku ~ hai hai




Nokia 5800
handphone lama aku ~ bai bai  :'(


laki aku pon baru tukar hanphone...seminggu yang lalu dia beli, blackberry bold juga..tu yang dia semangat tukar handphone aku..apa pon terima kasih lalink ku kerana apa apa hal,diri aku yang ko utamakan dulu..terasa diriku begitu berharga...chewaaaaaahhhhhh jiwang karat wei..


Mood :
  •   hampehh dan kecewa plan cancel :(
  •   gembira dapat hp baru :)






Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

0 comments:

Post a Comment

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me