Saturday, July 30, 2011

naik tujuh kg tanpa ku undang !!!!!

binatang apa tu naik 7kg??  hahahahaha pasti tajuk kat atas tu membuatkan kepala hotak anda jadi kacau, dan penuh dengan persoalan apa yang di maksud kan naik tujuh kg kan????


maeih aku nak kongsi ini satu cerita...korang nak tahu ke yang sebenarnya kan....hmmmmm kerut dahi....yang sebenarnya kan..yang sebenarnya kan...yang sebenarnya kan hmmmm kasih saspen sikit yang sebenarnya kan DRAGON BALL ADA 7 BIJI semuanya buat muka tak bersalah...wakakakakaka...muahhahahaha..muehehehehe...kiikikikiki...hehehehehehe.....hakhakhakhak...LOL macam macam gelak ada tapi tak lawak pon..lawak bodoh tapi ada aku kisah....

ok serius..sebenarnya beraaaaaaaaaaaattttttttt badaaaaaaaaaaan akuuuuuuuuuu naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkk tujuh kg tanpa ku undang dan tanpa ku tidak sedari!!!!! geraaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm so, sekarang berat aku limapulohtujuh kg ok!!...oh tidaaakkkkkk..takmo..takmo...takmo...

nampaknya target bulan posa tahun ni mahu kasih kurang itu lemak sebanyak tujuh kg...tapi boleh ke ea????..bulan posa lah ni paling susah nak kontrol makan...walaupon sehari tahan lapar tapi bila dah buka posa...semua makanan nak di ngaaaaaap...nafsu makan bukan main beso lagi....apapon kita cuba.try,test lah dulu..kita tunggu dan lihat hasilnya samada misi berjaya atau makin bagong gemuk.




mood : jiwa kacau!!!




papaie :)








Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

2 comments:

  1. HAHA. Diet lah kamu lepas ni :P

    Macamana Nak Buat Orang Berhenti Addict Main game.
    (Baca Kalau Boyfiend Korang Suka Main game Atau Korang Sendiri Suka Main game)

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me