Wednesday, July 13, 2011

kemas rumah kerja yang membosankan

fuhhhhh!!! baru habis kemas rumah..penat!!!..tinggal nak mandi jer lagi..sementara menunggu anak bagun dari tido sebab mahu mandi bersama..adalah lebih afdal lagi kalau aku mengupdate blog...kikikiki

hey akhirnya selesai juga ea satu kerja ney yang aku paling malas dan bosan nak buat...tiap hari buat benda yang sama..kadang kadang aku terpikir susah juga ea jadi hawa ni..satu minggu tujuh hari..satu bulan tigapulohsatu hari...dopulohpat jam kecuali masa tido, buat kerja yang sama jer..memasak,kemas rumah,urus anak,urus laki,urus pakaian...tanpa ada cuti...

tapi yang paling wajib di buat MEMASAK oke..ni yang aku paling mengeluh tahap dewa nak buat..tapi kena wajib berjuang juga tuk merajinkan diri pi dapur..kalau tak masak, nak bagi anak ngan laki makan apa...hmmmmmm kan best kalau ada pembantu rumah...

jap jap jap..kalau ada pembantu rumah pulak nanti kebiasaan tak nak masak..kesian anak ngan laki tak dapat rasa masakan aku yang tak sedap ni....hmmm tapi kan, best juga kalau ada pembantu rumah..boleh jadi boss di rumah...hahahahahaha...namun,apakan daya belom mampu lagi mahu ambil pembantu rumah...pendapatan bulanan tak memenuhi syarat lagi...muehehehehehe..sendiri mahu ingat lah ea apa yang aku maksud kan tu..




babai!~
Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

1 comment:

  1. masak2 pn boleh jadi fun, hehe :D
    kena cari bnyak2 resepi baru :)

    http://alfredshin.blogspot.com/2011/07/tiba-tiba-je-dah-ada-orang-dapat-gift.html

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me