Friday, July 15, 2011

kau pergi~

entri sedehhh~baru jer tadi pagi aku baca entri yuyu pasal kucing yang cute tu...tak sangka pulak satu tragedi melanda kucing aku petang tadi..kucing aku mati di langgar kereta..tapi yang paling menyedihkan kejadian itu berlaku depan mata kepala aku sendiri dan yang melanggarnya adalah suamiku sendiri tanpa di sengajakan....

rasa trauma irama buat masa nie..asyik teringat peristiwa tu je...start dia di langgar sampai lah dia menghembuskan nafas terakhirnya telah ku saksikan sendiri..terasa diri ini bagai nak pengsan ketika itu...sebelum aku kebumikan..dengan rasa sedih, aku bersihkan di bahagian mulut dan hidung yang berlumuran darah..

kau pergi

aku namakan dia "pelik" sebab dia mempunyai mata yang pelik tapi benar...rinduuuunya..terasa kehilangan ...semoga kau tenang dan bahagia di syurga...




Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

12 comments:

  1. adoi...cian gler...sedeyh2...


    jom letak nizam ijam dalam bloglist
    ” Nizam Ijam Dot Com”

    ReplyDelete
  2. ciannyer..takziah !! eh jap2 kucing nih pernah masok surat khabar ker sebab mata dia yg pelik tu??

    ReplyDelete
  3. turut bersedih...cantik mata kucing tu..takpe, pepatah ada menyebut, bunga bukan sekuntum, kucing bukan seekor...:P

    ReplyDelete
  4. @pandangkedepan walaupon kucing bukan sekor..tapi jarang jumpa kucing y pelik mcm ni...keistimewaan kucing ni dia pendiam dan sopan...rindunya :'(

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me