Thursday, July 14, 2011

Anakku yang bondeng



bondengnya anak ummie..hah mesti korang tertanya tanya kan apa maksud bondeng tu...hehehehe bondeng tu gemuk la...gemuk kan dia...tomei lagi tu...ini sebab kes hari hari kena paksa makan lah, tu yang jadi macam ni....


kalau tak nak makan confirm aku bagi gaji kena penangan dari aku. sehari tu wajib bagi makan dua kali, tengahari dan malam...pagi tu dia tak makan sebab bangun pon kul dobelas atau kul satu tengahari.lagi satu mesti bagi dia minum air putih banyak banyak..baru badan sihat macam dia.


ini lah rupa dia kena paksa makan...kikikikiki...opsh jangan salah sangka anak aku ni lelaki ea bukan pompuan


babai !~






Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

4 comments:

  1. memang bon deng..geramnyer nak cubit2..haha..
    nice blog..folo u..

    ReplyDelete
  2. comel nye that boy..tapi mule2 igt kan girl tadi...

    ReplyDelete
  3. zana pun ingat pomwan ,. heeee

    moh la tinggal kan kutukan bernas d entry terbaru zana

    http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/adore-with-him.html

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me