Wednesday, June 29, 2011

Jerawat yang NOOB


jerawat gila


Aku pegal betul lah dengan jerawat ni, ntah ada apa dengan muka haku ni sampai telampaw melekat kau dengan muka haku ea . Takkan ada apa dengan cinta di muka aku sampai kau tercari cari hingga meninggalkan luka yang dalam.tak cukup dengan luka yang kau tinggalkan, parut pula yang kau beri menjadi satu kenangan yang sukar aku lupakan.pehhhh!


hey memang noob lah,bukan takat noob tapi kik.bikin pegal .dah bermacam macam racun yang aku beli  tapi  tak pandai mati mati.malahan makin segar di muka ku. kenapa muka ku yang kau pilih. kenapa!!!!!!!!!!!!


tak cukup kah lagi kaw telah memperhodohkan muka aku. takkan dengki dengan mukaku yang cute maut ni.hahahahahahaha jerawat yang memegalkannyaduiiii...(jozan)






Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

3 comments:

  1. hehe, i pun tak suka jerawat ni. tp bila dia da berada di muka, mulalah tangan rse seronok jeww. hee

    ReplyDelete
  2. hahahaha taw tak pe...tangan ni yang mengatal tu yang jerawat jatuh cinta,jerawat tu ingat dia di belai manja dengan tangan kita ni.

    ReplyDelete
  3. jerawat, jerawat~

    dia mmg suka kat orang2 yg manis je. hehehe macam kite. ;)

    ReplyDelete

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me