Wednesday, May 18, 2011

Anak angkat baru aku

Ibu pesan baju yang kotor senang di cuci.... tapi hati yang suci sukar di cari....hehehehehe iklan sabun cuci hape ntah..lupa.

Dua hari yang lepas aku balik dari jalan jalan bersama family...tapi singgah kedai jap sebab nak beli ais cream cornetto...tiba tiba aku terserempak la dengan anak kucing ni...kesian yang teramat sangat kecik kecik da jadi anak yatim piatu, hidup merempat pulak tu..kurusnya minta ampun takut nak pegang rasa macam nak bertaburan jer tulang dia bila di pegang....hentah makan ke tak anak kucing tu....dengan bulu yang comot penuh dengan minyak gris....bulu putih jadi hitam....

Dengan hati yang suci dan murni ini aku pun pungut la dia sebagai anak pungut,,,ehh silap anak angkat...muehehehehe sampai jer rumah aku terus bagi makan, selepas dia makan aku mandikan dia sehingga menjadi bersih dan wangi.....

selepas di mandikan dan bulunya pun kering...perghhhhhh punya comel anak kucing ni..tak sia sia aku ambil kucing tu sebagai anak angkat aku...bijak pulak tu..baru sehari aku pelihara daa pandai berak/kencing di tandas...betuah badan dapat kucing yang bijak ni.....selalunya kucing yang belum di didik ni berak ikut sedap hati dia jer di dalam rumah tu....



 ini la anak angkat aku...manja...rasa nak gigit jer telinga tu.. comel sungguh!



 nama anak aku ni Griss...
sebab apa bagi nama griss?  time dia di jumpai bulu dia penuh dengan minyak gris


penat letewwww idup merempat dan mencari sesuap nasi...kesiann


 Yang ini pulak anak aku juga...dia mempunyai mata yang pelik..
aku jaga dia sejak dia dari dalam perut ibunya lagi...kikikiki


 ahhh!!!! ni la anak anak aku... yang tua bangkak tak sedar diri tu masi lagi menyusu... dia la yang gambar di atas tu mata pelik...tiga ekor kecik tu adik dia...ibu mereka bernama kimi..kimi tu pun aku pungut juga dulu sama la usia c griss tem aku pungut dia....


Sekarang aku mempunyai enam ekor anak angkat...semua warna putih...hehehehe white family!!!!


bye~~~



Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

0 comments:

Post a Comment

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me