Thursday, April 28, 2011

oh kampung ku! dari perlis ke sabah

 menuju ke destinasi


 tomeinya anak umie


baru habis caj bateri (baru bangun tido)


 makan aiskrim~yammy


 lamanya lagi flight aku ni...


Hari ini aku nak taip entri pasal masa aku balik kampung baru baru ni...fullammak! letih tahap gila ehh..tapi seronok sebab happy balik sabah...


perjalanan aku jauh jugak la mengambil masa satu hari satu malam....kul 7.00 p.m  tu kami naik tren dari perlis..pas tu kul 6.00 a.m sampai khe el sentral...dari perlis ke khe el mengambil masa 11 jamsampai jak terus pi mandi...dalam kul 12 gitu kami naik bas pulak pi airport..flight pi sabah dalam kul 3.00 p.m...kul 6.15 p.m  sampai tawau ....dari khe el ke tawau mengambil masa dalam 3 jam


tapi jangan ingat kami sampai tawau tu..sudah sampai rumah...khikhikhik..tu belum lagi sebab sampai jak tawau kami sempat la jugak menyinggah di rumah makcik..pi menternak lemak kejap~~~


aku kalau pasal menternak lemak ni memang full la sudah dalam perut tu..apa taknya start dalam tren hingga la sampai ke rumah asyik duk menternak jer....tapi ni la kenyataan hidup aku kalau nak pi jalan jauh mesti lemak lemak yang terpilih wajib di ternak..hahahaha selagi tak meletop perut kau jangan berhenti menternak..wakakakaka! ok berbalik pada topik... pasal ternak menternak lemak ni kita lupakan dulu....sambung


~~~pas jer habis menternak lemah kami lepak la dulu rehatkan badan..luruskan badan apa yang boleh di luruskan, pas tu dalam kul 10.00 p.m baru la kami menuju ke destinasi iaitu pulang ke rumah lahad datu...dalam kul 12 1/2 a.m kami sampai rumah dari tawau ke lahad datu mengambil masa 2 jam lebih....penatkan???



bye





Terima kasih sudi baca. Renungkan sampai termenung :D


JANGAN LUPA LIKE FAN PAGE MRS.SITA, SILA DATANG LAGI ;)

0 comments:

Post a Comment

Renungkan sampai Termenung :D

clik clik

hey clik me